Dark

هذیان های شبانه من

 

بعضی وقتا می خوای فقط بگذره

می خوای روزا بیفته تو دور تندش

می خوای بشه رفتن

بعضی وقتا عجیب ناراحتی

دلخوری

حبسش می کنی تو سینت

بعضی وقتا میشکنی از بهترین دوستت!

گوشی رو که خاموش کنی

فردا رو هم مریض شی و تو تختت بمونی

مجبور نمیشی عذرخواهیشو هم بشنوی(!)

گوشی خاموشه ,حسابی هم تب دارم

مث اینکه همه چیز عالیه...!!!



نظرات شما عزیزان:

fimi
ساعت23:35---11 ارديبهشت 1391
lahzehaye dardnakian az in jahat ke kheili tanhaii...

foozhan
ساعت20:23---5 ارديبهشت 1391
«با قلبت بنویس، با مغزت پاکنویس کن» با قلب خوب مینویسی اما با مغز خوب پاکنویس نمی کنی. ببخشید چون وبت ارزشش رو داشت نقد نوشتم. من هم مجموعه ای از قطعات ادبی خودم از شعر گرفته تا نقد ادبی نوشتم، خوشحال میشم پیشم بیای

peg
ساعت20:13---3 ارديبهشت 1391
پس اینطور می شه که تب می کنی و صبح بعد خنکه پیشونیت...هر چیه من طاقت صدای ناهنجار اون زنیکه که می گه دستگاه یعنی تو مورد نظر خاموش یعنی فلان است رو ندارم ...ولی تحمل می کنم چون باس آروم شی ی ی یی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت23:56توسط faeghe | |